niedziela, 8 lipca 2012

Zdjęcia z Pamiętnika.

"Zdjęcia z pamiętnika" Coś nowego, ponieważ większości są zdjęcia + małe opisy. Miłego oglądania :D
Zdjęcia  z pamiętnika. 08.070.2012r. wieczór około godziny 18;04 ;p

Hyghh... czas na wycieczkę rowerową + lody ;* No to wyruszamy najpierw lody, a potem przen Nowe Tłoki ;D Oto kilka fotek z wycieszki ;D
Takie tam słońce. Nic ciekawego jedź dalej :D
Takie tam pole :D No to dalej ;d
Kurczaki :D
Konie <lol2> Obróciło się D:





<--- Tu jest koń :D



Znowu konie :D 






A teraz najgorsze zdjęcia i najbrzydsze :C
Czyli ja :c Ale to stare zdjęcie :D

I zowu w oksach :c Oczka mam blue :> Ale to jest z wycieczki :D Jechałam rowerem <lol2>

I moje zwierzaki :D Ale to już nie z wycieczki :D
Tara ;** Ma taki hmm.. 6-7lat ? 
Taki tam Tobi ;* Ma pare miesięcy :3

Taki tam Tygrysek, chociaż i tak każdy gada bąziu ;** Ma kilka lat +Część mojej kuchni ._. Kot siedział na kanapie. Ten model <lol2>

Taki tam Tofik <brat Tygryska> Też ma kilka lat :D Kochany Rudziu ;** Kocha u mnie spać. Czyli on + Troche mojej poduszki :D

No to tyle fot. Cześć ;**





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz