czwartek, 12 lipca 2012

Tropikalne look.

Nowy, tropikalny konkurs. Mua ;* Oto moje look ;) Jeden zrobiła marzeniexd - nowy admin bloga :P

1. NIE VIP.
Na Ananaska :D Kolory zółto - ziolono - brązowe :D
Jest to look nie dla VIP. Buty i bluzka z innego konkursu.
No wiecie. Trudno coś dopasować :s No $1750. Dość fajny. Ja sama mam go w liście :D Niedługo można będzie go ode mnie kupić :* Więc help me ;d












2. NIE VIP
Śliwka od marzeniexd :D Mój look jest tańszy od jej ale nie aż tak bardzo :P Jej też kupujcie :D Nasza kochana postawiła na fiolet i biel. Włosy mają odcień czarnego ponieważ takie nosi. U niej też jest połączenie z innym konkursem :P Koszt: $1800. Ale wiadomo na MSP nie jest tanio :c










3. VIP
Miała być brzoskwinia ._.  No i wyszło takie coś :D Oczywiście kochanie NIE VIP! Chcesz mieć ten look? Możesz dać włosy jedno kolorowe! A zamiast tej spódniczki? Są podobne. Bądźcie też kreatywni! :D
Koszt: $1975 No prawie dwa tysiące :c VIP na tydzień nie starczy ._. No chyba, że masz odłożonego tysiaka :D Hueh ._.










To tyle :p

Całusy :**

P.S. Przez dwa tygodnie mnie nie będzie :c Kuzynka przyjerzdrza dziś ^.^ Kocham ją ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz