niedziela, 8 lipca 2012

Sklep.

Dam dam dam! Werble proszę *0* Bum bum tsss...

No to tak sklep! WOW! Nowość! Popaczcie ;>

1. OBraz łączony
Czyli efekt zaciemnienia ;3
Mogę połączyć kilka obrazków.
obraz musi się składać z min. 2 zdjęć!
2zdj-1graf dla mysweetday
3zdj-2grafy dla mysweetday
I tak dalej :D
Zamówienia składać na pocztę MSP! W temacie wpisujecie "Obraz łączony". Pamiętaj by w wiadomości podać swój nick ;) Jeśli wysyłasz grafa napisz, że to jest do "Obrazu łączonego" Bo ja mogę pomyśleć, że to z powodu, że jesteś miły :D Majl na dole!

2. Nagłówek z tekstem
Nagłówek z tekstem. Graf dla mnie ;3
Oczywiście to nie jest jakaś filozofia :D
Ale ;*
W temacie majla wpisz "Nagłówek z tekstem" Dodaj zdjęcia i tekst, który ma się pojawić na nagłówku ;> A w wiadomości twój nick ;D Oczywiście przy grafie napisz, że to do "Nagłówka z tekstem" Bo mogę pomyśleć, że jesteś miły ;**
Majl na dole!



3.   Zdjęcie z tłem  
 Ty na tle wierzy eiffla, a może Big bena? Chcesz? Wystarczy przysłać mi zdjęcia, które mam przerobić + tło do zdjęcia
Koszt: 1film mi obejrzysz w komentarzu musi być "Zdjecie z tłem" Jak chcesz to to w temacie majla musisz też wpisać "Zdjęcie z tłem" ;> I podać swój nick z gry ;*



Majl na dole!























4. Przezroczysty nagłówek! NIECZYNNE!

UWAGA! Ta akcja i niższa nie będą dostępne puki nie dowiem się jak zlinkować obraz ;>


No więc tak tu daje przezroczysty* nagłówek na bloga ;>
Zdjęcie musi być na białym tle! I nie możesz ubrać movie star w jasne rzeczy bo one znikną wraz z tłem :c W tytule wiadomości wpisz "Przezroczysty nagłówek"
Koszt: 2grafy dla mysweetday
Musisz napisać, że chodzi o "Przezroczysty nagłówek" ;> 



Majl na dole!






*przezroczysty - jeśli masz tło np. w kwiatki nagłówek nie będzie ich zasłaniał ;> Tylko zasłoni tam gdzie znajduje się twoja movie star ;>



5. Przezroczysty nagłówek + tekst ;> NIECZYNNE!



UWAGA! Ta akcja i niższa nie będą dostępne puki nie dowiem się jak zlinkować obraz ;>



No więc tak tu daje przezroczysty* nagłówek na bloga + tekst ;>
Zdjęcie musi być na białym tle! I nie możesz ubrać movie star w jasne rzeczy bo one znikną wraz z tłem :c Musisz też podać co ma być napisane! (Np. "Naleśniki? 0,0 *-*") I wtedy wpiszę do nagłówka "Naleśniki? 0,0 *-*" W tytule wiadomości wpisz "Przezroczysty nagłówek + tekst"
Koszt: 2grafy dla mysweetday
Musisz napisać, że chodzi o "Przezroczysty nagłówek + tekst" ;> 



Majl na dole!





*przezroczysty - jeśli masz tło np. w kwiatki nagłówek nie będzie ich zasłaniał ;> Tylko zasłoni tam gdzie znajduje się twoja movie star i tekst ;>


Wszystko wysyłać na: martucha99@spoko.pl 
Proszę o nie nadużywanie ;> 


Cześć ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz