niedziela, 8 lipca 2012

Sprawa z przeszłości >.>

No więc tak gdy byłam jesze na 6levelu mila 23 skradła mi konto. Jak wydedukowałam z rozmowy Z Mychą48 to było jej konto, które jej skradziono. Odzyskałam je na 8levleu. Teraz oskarżenia na mnie powracają, ale wszystko się już układa ;3
Przeczytajcie sobie naszą rozmowę ;> Z tego wynika, że jakaś Oliwia mi ukradła konto.
No długo się czyta wiem x.x Ale warto ;>
No to tyle ;D Cześć <3 Już nie chce dobie tym zatruwać dvpy więc żegnam ten temat jak sądze na zawsze ;> Więc dodam kilka postów i to zamaskuję *-* Spoko to nie będą posty na odwal się tylko: Top10 muzyki, Top3 filmów, Top nie Top tylko sklep :D Dość tani bo grafy ._. No czytajcie inne posty ^^ KONIEC TEMATU. Więc plz nie trujcie mi już o tym ;D Papatki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz