poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wakacje!

W piątek zakańcza się rok szkolny 2011/2012. W tym roku brak paska :C Jak zwykle z resztą ;D Ale to też ostatnie dni w takim kochanym składzie. Idę do gimnazjum :C Ale ono jest dziwnee :C Dlaczego cała tzn. prawie cała klasa nie może kiblować? :C Marzenia *-* Ale i tak cieszę się z wakacji, ponieważ więcej czasu poświęcę blogowi ; ) Wy też się cieszycie? ;d Wiem, że ... nie .__. Jutro idę na stadion *-* więc pojawi się "Kartka z pamiętnika" w środę też ;d W piątek też :D Mam jeszcze kilka spraw do opisania więc po kolei :D

1. Filmy, filmy ... wejścia, wejścia ... mało ich, mało ich .. :C
Co mnie nie dziwi wchodzą niższe levele na moje filmy -.-
Ale zacne komentarze dostaję też od wyższych ale .. tych, którzy grają w filmach.
Od dziś! Oglądam filmy tylko tym co mi oglądają. To jest fer. Bo z jakiej racji mam obejrzeć film osobie, która ma mnie w poważaniu, czyli po prostu w dvpie -.-

2. Blog, blog, blog ... jak wiecie postaram się częściej wchodzić *-* Ale nic nie obiecuję :C Trzymajcie kciuki Ci, nieliczni, którzy czytają mojego bloga.

3. Czat, czat, czat ... mi na blogu on jest totalnie nie potrzebny :D Po co mi czat skoro wejścia górują pewnie tylko we mnie ? :D No cóż D: Nie spodziewajcie się go aż tak szybko ;)

4. "Z twojego do mojego" tzn. robię Ci look i  zmieniam go w trzy różne wersje kolorystyczne ;D
Sama będę wybierała komu zrobię look ; )

To chyba na  tyle dobrych wiadomości :D Tych zuych nie ma D:

Żegnam jutro "Kartka z pamiętnika" i nie tylko ;p

Marta ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz