środa, 27 czerwca 2012

Kartka z Pamiętnika

27.06.2012r. II dzień parafiady, czwartek

Para para pą *0* Ruszam dvpe do szkoły. Jak się okazuje godzine za wcześnie .__. Łoj tam, łoj tam D: Warto było :D Cała parafiada rusza do kościoła około 10 D: Z tego spotkania zapamiętałam tylko, że kościół wybudowano w 1666r. (Stary x.x) i, że chcą odnowić chrzcielnice x_x Tsaa.. bardzo przydatne info X_o Już bardziej mi się przyda, że kaczki ni lubią lodów x-o Wolą wafelki po nich ^^ Poszliśmy na plażę 'ide na plaże, na plaże ide x-o' Gra w zbijaka 6/4 ;d I ciągłe przesuwanie lini |8 Na rynku (tata blisko pracuje) byliśmy i nie mogłam do niego iść i wrócić do chaty x-o Musiałam wracać do szkoły po to by wrócić na rynek x.x Zacnie x_o Omal bym nie musiała czekać kolejnej godziny x.x Ale dvpa w domu wpierdalać maliny i trusakffki *-* I dvpa rośnie D:  Olciak do mnie wbił na chate *-* W simsach zrobiłyśmy lezby .__. I geji, a jeden z geji miał być potem mój, a jeden jej .__. Nasze rozumowanie mnie rozwala x.x I odpały zrytej bani :D "Gdy spotkamy się na wiadukcie. Co z nami będzie? Policja nas złapie. Co z nami będzie? Wlepią nam mandat. Co z nami będzie? Nie mamy kasy D: Co z nami będzie? Idziemy siedzieć co z nami będzie? Gnijemy w pudle. Co z nami będzie? Rodzice wpłacają kałcje. Co z nami będzie? itp" Odpałowy HIT lata ^^ Wbijanie na MSP i tak dalej D:

Pa :C Nie wyłuskałam nic więcej D:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz